В донора також хром-пакет. Вiн також був якимось цiкавим екземпляром?
Курва, нiколи не бачив латинско? таблички на багажник)
Якi в них моторчики? Бо на 24 вже вродi рiзнi cтавилися.
Не було iде? взяти газ-22? Колись 22 гнила на тротуарi вул. Зaлiзняка, серце краялося
Та то така збірна солянка, що цікавість під кожним болтом. Наприклад документи у неї були від "Побєди".
Моторчики від початку випуску йшли розточені побєдовські, згодом налагодили випуск саме 21-го двигуна, який з різноманітними вдосконаленнями живий і до нині на конвеєрі УАЗа. Експортний двигун відрізняється від стандартного вищою на 10 коней потужністю.
Двигун на одній з найперших Волг побєдовський розточений
![]()
Стандартний двигун ГАЗ-21
![]()
Двигун ГАЗ-21 експорт
![]()
Візуальна різниця по рокам випуску полягає у відмінності помп, фланців штанів, карбюраторів, кришок маслозаливної горловини, повітряних і паливних фільтрів, патрубків до пічки.
Окремо можна сказати про ГАЗ-23. Це так звана ГДБшна "догонялка" з двигуном і коробкою від "Чайки". Двигун V8 мав об*єм 5.6 л, потужність від 190 до 225 к.с. розганяв авто до 100 км/год приблизно за 17 секунд.
![]()
На експортні Волги, що йшли за бугор як машинокомплект (тобто без двигуна і коробки) фірми-імпортери ставили дизеля від Рено, чи Пежо, якщо не помиляюсь. Або двигуни і коробки Ровер.
Ідея взяти ГАЗ-22 є і до нині, але в умовах війни і безгрошів*я можу хіба прийняти в подарунок і зобов*язатись довести машину до ладу.