«Невдача спіткала радянських спортсменів.»
(Студентський фольклор) Не знаю, чи варто про це розповідати і в якому розділі публікувати. Бо вдалою можна вважати лише вилазку з залазом. Але нехай тут буде. По-перше, як констатація останніх тенденцій по абандонам (в усякому разі, київських). По-друге, може колись вдасться там нормально полазити. По-третє, може хто тут вже був і є що сказати/показати.
Одного літнього дня (EXIF навмисне витер) збиралися дослідити ще один знаменитий київський «баян» — бо ж давно звідти не було новин (останні звіти знаходив за 2011, 2012 і 2013 роки), та й сам там ще жодного разу не був. Заброшка може і не дуже цікава. І невелика за розміром. Та й дивитися там особливо нема на шо, бо майже повністю винесена. Але незвична. По-перше, це незвичний тип абандонів — споруда (справжніми заброшками я вважаю лише будівлі). По-друге, це не тільки наземна, але й підземна заброшка. І головне — з вільним доступом. Ну, раніше так було.
От і я вирішив подивится шо й до чого. Однак вилазка не вдалася. Хоча дещо вдалося відфоткати — що вам і покажу.
Та для початку — історія. Раніше парк «Перемога» був популярним серед туристів. Тому приблизно у 1970х рр. біля станції «Київ-Дніпровський» був побудований відстійник для туристичних поїздів. До нього збудували під'їзд і стоянку для десяти автобусів.На станції були два підземні приміщення з кімнатами для гоління, вмивання, туалетом, прасування. Точна дата коли станція була закинута невідома. Пишуть, що це сталося після переведення всіх поїздів до центрального вокзалу.
Стоянка автобусів біля закинутої станції туристичних поїздів. Або те, що від неї залишилось — бо зараз там гаражі і все перегороджене.
![]()
Закинуті сходи до станції. Дежавю! Бо таке вже бачив (на танкодромі).
![]()
ВЛ-80. Дивна версія без підфарників.
![]()
А ось і сама станція. Не дуже вражає, правда?
![]()
Хоча цікавинки можна помітити. Наприклад, контактна мережа, що закінчується (або починається). Бо, вагони у поїздах не мають струмоприймачів і ток потрібен тільки локомотиву.
Також видно входи до підземної частини. Здивувало, що стоять товарні вагони. Начебто їх не повинно бути там.
![]()
Потім дуже здивувало, що вагон-битовка пофарбована. На старих знімках вона була занедбаною.
Насторожився. Ледве переконав напарника, що вилазка не пройде.
![]()
Подробиці (струм до вагону) ще більше переконали в обжитості заброшки.
Однак уважний глядач помітить іще один нюанс.
![]()
Вже вдома, при збільшенні фотографії помітив охоронця. Отаке!
![]()
Нічого не залишалося як обійти і піти в парк, що поруч, щоб хоба б щось пофоткати.
![]()
Поруч — залізнична станція «Київ-Дніпровський».
![]()
Тут колись був трансформатор. Цікаво, що трансформатори прибрали й на перегонах між платформами (здається, це почалося тоді, як замінювали металеві опори на бетонні). Може хтось знає чому раптом стали непотрібними?
![]()
Граффіті. Злі сніговики з відомим слоганом.
![]()
Станція «Київ-Дніпровський» зараз не використовується. Проте вважати її закинутою недоречно. Скоріше, недіюча. А це не одне й теж.
![]()
На станції повно товарних вагонів. Мабуть через закриття вантажоперевезень в частині країни і через кризу.
Вантажна частина станції.
![]()
Панорама вантажної станції. Не закинута, але виглядає закинутою.
![]()
От цікаво, так було й раніше?
Обговорення
тут.