Автор Тема: Закинутий колгосп с. Богданівка (Київська обл.)  (Прочитано 592 рази)

1 гість дивиться цю тему.

maxiWELL

  • Досвідчений
  • *
  • Повідомлень: 270
  • Рейтинг 171
    • Перегляд профілю
    • Блог
На ці святкові вихідні синоптики обіцяли проходу, так що можна було подумати над наступною вилазкою. Хоча ще з попередньоі епічної вилазки по не менш епічній заброшці не пройшло й тижня.

Щоправда, разом із прохолодою збільшилась ймовірність опадів. Однак на заплановану дату на метеосайтах наче не прогнозували дощів (хоча були сумніви). Вирішальним фактором стала дивна поведінка компа (вірусняк? глюки операційки?). Тож не завадило б десь прогулятись.
Лише в останній момент захотів передумати. Але знайома сталкерша сказала, що все одно можна поїхати. Ну, сталк, так сталк:)

Для вилазки вибрав закинутий колгосп ім. Андреєва в с. Богданівка на Київщині (координати). Цей абандон давно взяв на замітку, однак не ризикував туди поїхати. Все-таки, це околиці Київської області. І туди їздять приміські, а не міжміські маршрутки. Ось тільки маршрутів нагуглив лише два. Причому транспорт в села їздить рідко (це зрозуміло).

Даний колгосп цікавий тим, що він має величезну територію, а будівлі не розвалені. Для Київської області таке поєднання — рідкість.


Зранку погода була ясна і сонячна. А от по приїзду до столиці побачив ось таку картину. В місті це не так страшно, як в селі, де в разі зливи ніде буде сховатись.
Ну, думаю, нагуляємось:)


В дальніх поїздках, особливо в села, мало знайти потрібну маршрутку і розклад руху. Треба ще її знайти і дочекатися на автостанції.
На місці виявилось, що потрібні маршрутки або взагалі не їдуть, або стартують не з автостанції, а в іншому місці. На щастя, на автостанцію під'їхала інша маршрутка, яка проїздила через Богданівку.
В дорозі приєдналася напарниця.


В селі, по дорозі до колгоспу. Один лише краєвид навіює думки: "А може ну, його, нафіг?"
А ще ж холодний вітер! І надодачу, вишка стільникового зв'язку. Це ж гарна приманка для блискавки:)


За межами колгоспу стоїть така заброшка. Дуже схоже на насосну станцію.


Паркан колгоспу. Але й за ним не надто спокійніше. Хотілося скоріше зайти в будівлю, щоб сховатись від вітру і можливого дощу.


Перше, що побачив на території колгоспу — стара трансформаторна підстанція і новий трансформатор. Це означає...


Що стара трансформаторна закинутою.


Навіщо руйнувати стару трансформаторну підстанцію, якщо трансформатор все одно потрібний?

Всередині є хіба що декілька ізоляторів.






Нарешті, корівник.


Поки відливав, помітив у кутку чималенького павука. До кінця літа вони ще розжиріють і їх стане більше.


Всередині корівника "інтер'єр" звичний.


Хоча конструкція незвична. Таких корівників іще не бачив.


Корівник засмічений. Придивився до сміття — наркомани туди навідувались:(


Годівниця.


Збоку до корівника примикає довгий темний коридор. Це перехід між двома корівниками. По бокам були службові приміщення.


Це схоже на кухню для приготування кормів.




Другий корівник.


Попри те, що приміщень багато, всі вони порожні.




Навпроти видно корівник через дорогу. 


Але спочатку треба оглянути два будинки.




Всередині порожньо. Тому не фоткав.




До другого будинку взагалі було неможливо потрапити.


Під супровід вітру йдемо до наступного корівника.


Панорама будівель, які дослідили.


Щойно оглянутий корівник.


Вийшли на дорогу. До корівників, праворуч від дороги, повернемось на виході.


Мене зацікавила водонапірна вежа.




Будівля завалилася.




Нижня частина водронапірки.


Нагору лізти не стали. Все-таки, драбина стара. Та й дуже вітряно.


Цей корівник не схожий на попередній.


На кожній будівлі нанесено інвентарний номер. Можливо це пояснює, що колгосп не розібрали на цеглу?


Стіни біля входу обкладені кахлем.


Приміщення іншої конструкції, ніж попереднє.


Ще один старий корівник.


Краєвиди майже осінні. А це ж лише кінець червня! От що роблять спека і рання весна!


А цей корівник без даху.


За ним були ще два корівника. Але чомусь розвернулись в бік виходу.
Чому... Тому що малий хлопчина катався на квадроциклі.

Пішли до напіврозваленого складу.






Пройшли повз перший оглянутий корівник. Він виглядає як військове арочне сховище:)


Сусідній корівник, який із ним суміщений.


Корівник навпроти.


Четвертий корівник був в таких зарослях, що не знімав. А ще там була якась невеличка будівля.

А вдалині ще одна споруда. Відзняв здалеку.


Силосні ями.


Дощу не було. Маршруток теж. Тому запропонував пройтися до вагової станції, яка розташована в іншій частині колгоспу.


Таки дійшов до протилежної частини колгоспу з ваговою і складами. Без неї звіт був би неповним.


Вагова.


Десь далеко були склади, переобладнані під діюче підприємство. До них не пішов, вдалині вже дощило. Сфоткав на зумі — і добре.


Колгосп оглянули — можна чекати на маршрутку. На щастя, виявилось, що через село проходять не два, а набагато більше маршрутів. Навіть 710, у якої маршрут не такий, як вказано на транспортних сайтах. Значить, виїхати до Києва можна.


Інша річ: скільки чекати на маршрутку? Одну пропустили, бо хотів сфоткати вагову. Другу пропустили, бо вона була незручною для напарниці. Поки чекали, здійнявся вітер і пішов дощ. Добре, що можна було перечекати на зупинковому павільоні. Радували лише відсутність грози і те, що поруч проїздили велосипедисти. І що маршрутка на Київ буде.


Чекали не дуже довго. Через півгодини приїхала маршрутка.
Дорогу додому довелося змінити, щоб уникнути ризику потрапити під дощ.

З вилазки зробив висновок, що не варто довіряти транспортним сайтам-довідникам (eway та ін.). Там і ціни, і маршрути не відповідають дійсності. А ще не варто повністю покладатися за синоптичні сайти. Особливо, якщо вони не збігаються з прогнозами Гідрометцентру. І ще... в метро без проїзного робити нічого, бо жетони виводять з обігу, а на заміну нічого не пропонують.
Розшарити F VK G+
Срака байрака!