Перегляд повідомлень

У цьому розділі можна переглянути всі повідомлення, зроблені цим користувачем.


Повідомлення - Bottlehunter

1
Всім привіт) я так зрозумів вишка вже демонтована?

Так, вже демонтована.

Але лишилися спогади про неї https://explorer.lviv.ua/forum/index.php?topic=4530.0

2
Цитувати
Скільки нас не збулось,
Переходячи міст понад Полтвою,
Скільки... перейшло через міст
І назавше пропало в гущавині правого берега?..
Правого берега...

Я сто разів чув цю пісню від Мертвого Півня, але аж сьогодні допетрав, що вона про Полтву!
Причому і слова (авторства живого класика укрлітератури Юрія Андруховича) і музика - просто топ.

Слова повністю можна почитати тут: https://nashe.com.ua/song/4360

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=iot4f7xhWoM" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=iot4f7xhWoM</a>

3
Круто з'їздили, зимові гори заворожують.

Як дорога до Осмолоди від повороту з Франківської траси? Середньостатистична "шкода" проїде?

Фраза дня: «хочу Рево» :)

Я не великий фанат Пісенника дослідника, але ці слова просто просяться на музику Віки. Ще й співачку звати так, як ту падругу, що ви всюди за собою возите. Ця пісня настільки геніальна, наскільки і ідіотська, тобто на всі сто :D

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=j9z94ax_its" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=j9z94ax_its</a>

4
Наприкінці року всі традиційно підбивають підсумки і загадують бажання. Ми теж не будемо відставати, тим  більше, що згадувати є що)

Не зважаючи на самі знаєте що, для Експлорерів рік вийшов загалом так нічого. Та й дійсно, хіба може якийсь там вірус настрашити тих, хто 24/7 шукає собі пригод і завжди готовий залізти в найбруднішу дірку чи на найіржавішу вежу? Єдине, за чим шкодую: цього року так і не провели річницю. Ну нічого, на наступний зробимо вдвічі крутішу :)

Трохи цифр за рік:
- біля 560 000 унікальних переглядів форуму
- 120 000 людей щось читали у нас на сайті
- 140 користувачів створили на форумі 1200 повідомлень, з яких біля 250 - інформативні звіти з фотками чи відео.
- Dezer в травні написав ювілейне 50-тисячне повідомлення. Тепер міримо на стотисячне, тому мусимо до цього всі докластися, щоб швидше написати і відповідно потім відсвяткувати.

Не зважаючи на обмеження в пересуванні, було багато крутих вилазок і подій, як і розповідей про них. Мені особисто найбільше запам'яталися пошуки літаків, проходження закапелків Полтви, РЛС Дніпро, ЧЗВ та круті фотки з дахів Львова та інших українських міст.

Дуже круто, що до Експлорера приєдналося багато молоді, і в квадраті круто, що ви регулярно ділитеся розповідями про свої пригоди на форумі. "Старожили" трохи бурчать, звичайно, в кращих галицьких традиціях ("Шо то має бути хлопчі, шо туво таке")))). Але фотки з походів десятирічної давності досі спокійно висять на форумі, як доказ, що експлорерський дух зазвичай проявляє себе досить однаково і з часом не міняється.

Експлорер буде існувати доти, доки ми всі на ньому пишемо і збираємося разом. Томі в Новому році всім бажаю більше вилазок, більше планів, більше зустрічатися і спілкуватися, більше приємних моментів, коли відчуваєш, що життя тішить. А рідному Експлореру бажаю побільше нових цікавих звітів та людей, що їх пишуть.

А чим вам запам'ятався 2020 та які плани маєте на новий рік?



5
Лиса Гора - дуже поширений топонім в Україні. Та, про яку піде мова далі, розташована на південний захід від Вигоди. Зайти сюди можна двома шляхами - з села Новий Мізунь або (як йшов я) зі сторони траси на Хуст. Стежка починається навпроти колиби "Гостинний двір". Жодних відгалужень чи поворотів, просто йдеш собі вверх. Часто доводиться перелазити через впалі дерева. Видно, що люди тут ходять нечасто. Підйом на гору і назад до колиби нам зайняв трохи більше чотирьох годин.

Місце на карті

З вершини в добру погоду видно Вигоду, Долину, Болехів, Калуш. З іншого боку синіють гори Аршиці. Звідси можна ненапряжно за два дні дійти пішки, наприклад, до Славського.

Взагалі, цей район Карпат досить глухий, підійде тим, хто любить ходити в гори і не любить бачити там людей. Саме тут, від річки Мізунка, починаються Бескиди, які тягнуться аж до річки Морава в Чехії.

Про Лису гору небагато інфи в інтернеті, але історія її цікава. Найперше, тут були розміщені артилерійські позиції. Біля стежки і далі в лісі ми бачили не менше п'ядтесяти окопів, викладених з каміння. Проте я так і не знайшов інформації про те, хто ці окопи будував і чи були тут реальні бої.
Після Другої світової в цих горах відбувалися бої УПА з НКВД, проти повстанців організовували численні військові операції. За кілька кілометрів звідси розташована гора Яворина і сумнозвісний бункер Роберта
А на кам'янистій вершині Лисої гори збереглися сліди язичницького капища, зокрема жертовних каменів.

Фоток багато не робив. Докидуйте свої, як будете в тих краях.





























6
Дуже крутий проект, сподіваюся у них все вийде. Вхід в Полтву тут буде дуже пасувати.
Тільки цікаво як вони збираються фіксати наслідки регулярних потопів, що в тій частині стаються регулярно після літніх злив? Це ж треба кожного року в бюджет закладати)


7
Годне відео про Пущу-Водицю, її історію і трамвай. Є і кадри з цього об'єкту.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=OKMt_Vir6Fs" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=OKMt_Vir6Fs</a>

8
Та треба буде якось зібратися і приїхати. Ви ж до більшої групи літаків, де Л-29 стоять, не дійшли, правда?
Заодно можна буде на Дніпрогес глянути.

9


На Південно-Західній околиці Праги, на околиці колишнього села з прикольною назвою Велика Хухля (Velká Chuchle) стоїть стара вапняна піч. Називається вона за іменем винахідника - Іржі Пацольда - Пацольдова вапенка. Пан Пацольд був професором цивільного будівництва в Празькому технологічному університеті і вигадав новий спосіб випалювання вапна, так, що можна було використовувати несортований вапняк. Вапнярка, про яку йде річ, була збудована в другій половині 19 століття і пропрацювала з перемінним успіхом до 1938р. Пізніше будову проголосили історичною пам'яткою, трохи підмарафетили і так вона собі й стоїть.

В довколишніх лісах ще збереглися старі кар'єри та напівзасипані штольні, де видобувався вапняк. А ще тут водиться до біса диких свиней, земля під деревами, де можна знайти поживу, просто перекопана і всюди повитоптувані стежки зі слідами кабанячих ратиць.

Дорога до вапнярки йде через Барандовський міст, який проходить понад Влтаву та автомобільну магістраль. Міст за проектом мав мати дві залізничні колії з пішохідним тротуаром посередині, але через невелику завантаженість лінії запустили тільки одну колію.





Вигляд з мосту - дорога, залізниця та поля для гольфу









Відразу за мостом залізниця заходить в тунель



Ще півгодини пішки лісом - і я на місці.











Табличка каже, щоб через паркан не перелазити. Ну ок, не буду



Відразу біля вапнярки стоїть будівля, що колись була гуртожитком для робітників. Зараз в ній працює хостел, я навіть знайшов їх дуже дивний сайт, якщо вам раптом буде цікаво) http://ubytovanivapenka.wbs.cz/



Кінець чергової серії з хештегом #празькієбєня   8)

10
"Вершник Апокаліпсу" просто топ, український народний соцреалізм з перекачаним конем)
Аж захотілося туди з'їздити, за теперішньої погоди мали би бути бомбезні фотки.

11
Колекція значків Заводу Кінескопів радянської доби. Дякуємо Juri Graff, що поділився фотографіями в нашій Фейсбук групі






12
Дякую за цікаве відео, + до карми

Додам план ДОТу "Бендюга", який в наш Телеграм чат скинув Петрович Петрович



13
Рудні гори (чеською: Krušné hory, німецькою: Erzgebirge) - це невелика гірська система на кордоні Чехії та Німеччини. Гори невисокі, лісисті і набагато "дикіші" за ті заасфальтовані Карконоші. Тут є немарковані стежки та й люди трапляються нечасто, що в Чехії раптом починаєш цінувати  ;)
В Рудних горах з давніх давень видобували руду різних металів: олова, цинку, міді, срібла та інших. Зараз ніякого виробництва нема, позалишалися тільки сліди старих кар'єрів та штолень.
На цих вихідних тут трохи притрусило снігом, гарна нагода пройтися і відвідати найвищу тутешню гору - Кліновец з карколомними 1244 метрами висоти та кілька сусідніх вершин. Весь наш маршрут

Кліновец доволі людний, на самій горі є готелик, кілька місць, де можн аперекусити, телевежа, оглядова вежа та кілька лижних підйомників. Зараз все закрито через епідемію, але снігові пушки весь час працювали, готуючись до сезону. Кілька фото з вершини:
 














Далі йдемо по засніженому лісі і немаркованих стежках)










Кінцева точка маршруту - скалиста гора Мелузіна. На її вершині ліс не росте, томі добе видно природу довкола та індустріальні краєвиди Північної Чехії на горизонті: вітряні електростанції, екскаватор в кар'єрі та велику ТЕЦ

















Під невеличною дерев'яною скульптурою на вершині гори знаходимо кілька розмальованих камінчиків. Це Камінки (Kamínky), дуже популярні зараз в Чехії. Ідея така: невеликий камінчик розмальовується акриловими фарбами на вільну тему, на звороті пишеться поштовий індекс того населеного пункту, де ти живеш. Потім камінчик треба десь залишити, де його зможе знайти хтось інший. Якщо знайдеш Камінек, треба про нього написати у Фейсбук групі, виставити фотку, а згодом відвезти кудись далі, хай подорожує. Автор може спробувати знайти його по поштовому індексу в групі (https://www.facebook.com/groups/kaminky) і таким чином відслідкувати маршрут. Дуже затягує насправді, кожного дня з'являються повідомлення про сотні нових знахідок. Деякі такі гарні, що дуже важко потім з ними розлучатися.





Після Камінків мій телефон остаточно змерз і розрядився. До авта прийшлося повертатися, візуально орієнтуючись по навколишніх горах, як в старі добрі часи карт-кілометрівок :)

14
Віднедавна на Головному вокзалі Праги, що сам по собі є дуже цікавим з технічної та історичної точки зору місцем, поставили його копію, складену з Лего. Модель стоїть в реконструйованому залі відпочинку, дуже там пасує і притягує увагу всіх, особливо дітей. Вся споруда складається з 342 000 кубиків Лего та важить 2700кг. Дуже точно зображена будівля вокзалу, перони, вхід до метро, широка дорога біля вокзалу та навіть "славнозвісний" парк напроти, що в народі отримав назву Шервуд як місце, де легко можна знайти собі пригоди  ;D На коліях стоять три найпоширеніші типи поїздів ("Рихлік", "Пандоліно" та "Сіті Елефент"), на перонах їздять вантажні возики. Є кілька кнопок, які, наприклад, запускають ліфти або вмикають світло в підземних переходах до колій.

Модель вокзалу належить будівельній фірмі з міста Кладно, вона була створена в 2015 році. Залізничникам її позичили безплатно та на невизначений термін.


































15
Вилазка що треба. Ми теж колись дуже-дуже давно збиралися туди, та так ніколи і не поїхали)
Думаю, охоронець з вами був такий привітний, бо в Україні присутня дискримінація експлорерів за статевою ознакою :D Побачив би він нас з Лесиком, то не обійшлося б без запорізького варіанту коронної фрази охоронців Галичини: "Хлопчі шо ви ту шукаєте?!".

Я зробив кілька скріншотів з Google Earth, насправді з часом (принаймні з 2013 року, відколи доступний перший знімок) літаків там не дуже поменшало. Знайшов також кілька відносно свіжих статей, що аеродром будуть відновлювати (https://www.ukrinform.ua/rubric-tourism/2660547-stalevi-ptahi-sirokogo.html). Було б круто, такі місця спокійно можуть заробляти самі на себе туризмом і навчанням і непогано розвиватися.

2013р:


2016р:


2020р.


16
Ось така знахідка )))
У Львові під час ремонту дороги на Винники, одразу при повороті до відпочинкової зони, де колись було озеро, в кущах «відкопали» унікальну скульптуру початку 40-х років минулого століття. Україночка з традиційним вінком-колоском на голові вітальним жестом салютує усім, хто приїжджає до давнього міста Лева.

Крутий артефакт! Більше фоток нема?
Як знаєш, що то сорокові роки, а не пізніше?

17
Сьогодні група Експлорера в Facebook переступила, як тепер модно казати, психологічну відмітку в 5000 вподобань та 5500 фоловерів.
Приєднуйтеся, якщо ви ще не з нами та діліться своїм досвідом!




18
Велике дякую за ще один цікавенний об’єкт, який ми вже відвідали і маємо море вражень та фотографій. Скоро напишу свій звіт і про нього 😊
Круто, буду радий почитати)
Почуваюся рептилоїдом, який навіює людям бажання кудись йти, а сам сидить в теплій хаті 👽

19
Насправді збереглись дві штуки. :)
Одна Т3 службова, а інша капітально відновлена, використовується для екскурсійних маршрутів.

Дякую, виправив попередній допис. Про службову забув, а про туристичну не знав...

20
Та "піська" - то певно кріплення на прапор  ;D