Перегляд повідомлень

У цьому розділі можна переглянути всі повідомлення, зроблені цим користувачем.


Повідомлення - Roy

341
Якось не думав, що доведеться писати про якесь місто в дещо негативному ключі. Чому так, прошу читати та дивитись нижче.

Отже, наш тур Кривий Ріг - Джарилгач - Олешківські піски - Херсон добігав кінця. Останньою точкою був Херсон.
По приїзді в місто, ми одразу направились у попередньо заброньований хостел, недалеко біля ЖД вокзалу. Помитися від піску, соленого моря та й зрештою поту, ой як хотілось.
Скинувши речі, привівши себе в порядок, відправились на оглядини міста. Першим на меті в нас було десь смачно поїсти, посьорбати зупки, так сказать.
І що ви думаєте, в районі вокзалу, та ближніх околиць рішуче не знайшли нічого путнього. То сморід, то мухи, алкозаведєнія не беремо до уваги. Це не те що ми такі вибагливі, але що було...
Крім того, проходячи повз численні закриті заклади, з запилюченими вивісками та вікнами, зрозуміли, нам дорога в центр, де в будь якому разі буде щось достойне.
Так сталося, знайшли непоганий заклад, пообідали смачно. Заклад називався BeerHouse, можна рекомендувати, якщо вам доведеться побувати у цьому місті.

А далі пішли у самовільну пішу екскурсію центральним містом.

Всі фото клікабельні, збільшуйте, роздивляйтесь:)

Зайшовши на най най центральнішу вулицю, помітив ось такий артефакт:

Примітивненько так. Для містян, котрі виросли на брукованих вулицях, це виглядало дивно. Зрештою, чому та й не зберегли цю автентичну бруківку і закатали в асфальт вулицю?
Для розуміння, це був "вирізаний" квадратат  50х50 см у асфальтованій дорозі.

Це центр

Чекушка на підвіконні, розбиті шибки

Траплялись будівлі ще царських часів. Екстер'єр з вапняку, при тому еклектичні оздоблення якісь надто грубі. Хоча, автентична віконна рама тішить око, без сумніву.




Типовий житловий будинок, ще довоєнного періоду. Зверніть увагу на вікна.


А також на декомунізацію по-херсонськи)

 
Складається враження, що вензель відновлювали у наш час) Дуже криворуко)


Коханий магазин. Але зачинений.


Застій, запустіння, очікування - якось так можна охарактеризувати Херсон. Тільки от, на що чи на кого?


Спускаючись вниз, доплентались до Дніпра, а саме до великої, та звісно не діючої споруди - річкового вокзалу.
Прейскурант:





Численні радянські вікна з алюмінієвого профілю були у пилюці. Двері зачинені. Орендарями і не пахло. Натомість, на сходах лунав реп, молодь вживала напої, тусила. Решта, молодшого віку стрибали з плавучих доків у воду.


Дівчинка, років дев'яти, стоїть, боїться стрибати. Чую з-за спини підбадьоруючі крики чоловічого та жіночого, хриплявого голосу. "Скакай давай!" - йомайо, а це батьки виявилися...


Зрештою, дівчинка поклалась на власну інтуїцію та стрибнула з меншої висоти




Ось вони, розваги дітей. Щось нагадало ті ранні часи, коли не було комп'ютерів та айфонів)






Пройшлися по пришвартованому судні


Можна відкрити такий лючок і щось там заховати)


Вид на річковий порт


Митний порт, митниця, буксири


Вийшовши з території порту попрямували центральними вуличками далі...


Поруч з портом трапилась ось така інклюзивна річ) Вхід у підвал.


Без сумніву, блок кондиціонеру та сателітарна антена зіпсувала кадр!




А ось на території монастиря, на горішнику була помічена шпаківня, де замість шпака "сиділа" камера. "Всевидяче око" по Херсонськи! Ефектно і з гумором.


Готель Фрегат, вітрило радянської архітектури.




Зайшли на міську набережну, посидіти на лавочці, подивитись на людей, попити холодненького. Подивились як відправлявся швидкісний катер на підводних крилах:






Подивились на екскурсійний баркас


Подивились на двійко поруч пропливаючих байдарочників, чи як вони там звуться




Подивились як тато, ледь не втопив на водному скутері маленьку дитину


Все б нічого, але на тій набережній сильно смерділо від Херсонського комбінату дитячого харчування...)
Ми швиденько тому ретирувались, на "базу"
Хоча ні, зайшли ще в паб, де побачив електричний щиток з рідного Львова...Ех, чуть не сплакнув.




Зранку, наступного дня всі прокинулись у рідному Львові.




342
Я знаю місце / Південмаш
« : 19.12.2017 12:40:29 »
У Дніпрі, великий промисловий гігант відкрив двері для екскурсій, але нюансами.
Цитувати
Державне підприємство "Південний машинобудівний завод ім. О.М.Макарова" тепер доступне для туристичних груп. Оскільки підприємство режимне, процедура проходження контролю на "Південмаші" передбачає попередній запис, пропускний режим (4 разова перевірка паспорта в ході екскурсії), заборона на фото-, відеозйомку.

Детально у статті - https://zruchno.travel/News/New/1207?lang=ua

Щодо майбутнього, можна туди поїхати, включивши у відвідини ДніпроГЕС а також ЗАЕС.
+1 в список.

343
Копано-перекопано...

Мій колега умудрився викопати комплекс скіфських срібних предметів, на копаному-перекопану дитинці, в глуші, в лісі (де не скажу :) ) Поруч були ями, ямища і шурфи...

Але то таке, кожен що має по долі знайти, той знайде.

344
Знайшлися наушники Koss PortaPro. Хто в курсі, той знає що це за вуха і як вони звучать.
Знаю що треба поміняти шнур, міні джек, амбрушури (продаються на ОЛХ) і будуть ляля. Конструктив цілий.
Навіть не знаю, як цінити, що запропонуєте) та й забирайте на реставрацію)








345
Тримач заберу+ зарядне. Пиши влічку яку шоколадку хочеш )))
Зарядку вже забрали( Тримач за тобою)

346
Можна лот №1 орендувати ?
Найн, тилько продаж. Гроші потрібні для купівлі подібного світильного девайсу. Хіба, ти зацікавлений купити, покрутиш в руках.

347
Привіт.
Хочу позбутися таких речей:

1. Ліхтарик Fenix TK50
    Знаменитий дальньобій тим, що при вираженій економічності (255лм всього), б'є на 353 метри. Ліхтарик дуже економно використовує заряд батареї. Використовував його бережно, не топив та не ламав. Стан гарний.
    Ціна у магазинах нового стартує від 1 791 гривні - я ж за свій хочу 800 гривень.
    Основні характеристики - https://fonarik.com/market/fonar-fenix-tk50/
    Бімшоти - https://fonarik.com/test/?model=134&scene=1&mode=0

Все що на фото, йде бонусом разом ліхтариком.
ПРОДАНО
   










2. Наушники Koss SB-40 б/в, моніторні, з мікрофоном. Звук непоганий. Шнурок мега довгий.

Нові коштують - 1 160 гривень. Я ж хочу 200 гривень. ПРОДАНО
    Характеристики - https://brain.com.ua/Garnitura_KOSS_SB_40_SB40-p32689.html?utm_medium=PriceList_cpc&utm_source=Hotline_margin8&utm_campaign=naushniki&utm_term=KOSS_SB_40&utm_content=S0004748
   








   






3.  Кріплення для планшету в авто на скло. Нове. Віддам за шоколадку з горішком.












4. Зарядне для акумів типу 18650 та інших. Віддам за дякую.
   








349
Побували там влітку, цього року.

Після побаченого в Кривому Розі та Джарилгачі Олешківські сприйнялись відносно нейтрально, мабуть після острова, піску вже доста було) Побачили, прогулялись, +1 до списку побаченого в Україні.
Але, щоб ще раз так, туди повернутись, то такого бажання не виникло.

Тим не менше, там звісно цікаво, з точки зори унікального клімату та природи. Можна побачити рослини які є доволі рідкісними та занесеними у Червону книгу. Також тварин.
До лінії горизонту там бархани звісно не тягнуться, та й бархани в більшості порослі характерною рослинністю, з де не де, зеленими горбками оазисів. Піски оточені хвойними деревами, насадженими штучним способом, з метою запобігання розповсюдженню пустелі на решту територію району.

Якщо ви захочете там побувати, сміло рекомендую одразу замовляти екскурсію у працівників національного природного парку "Олешківські піски".
Переваги очевидні:  вони мають власний транспорт, екскурсія найбільш розгорнута, маршрути довші, тим паче від людей, які люблять та "живуть" цією місциною. Та й дешевше.
(05542)4 57 22, nppop.gov.ua

Тематичні сайти:
http://discoverkherson.com.ua/oleshki
http://7chudes.in.ua/nominaciyi/oleshkivski-pisky/

Було не дуже гаряче. Тому прогулянка була комфортною.




Студент, пустеля і Гюльчатай)


Просто Гюльчатай


Туріст)


Якась рослина, вже забув назву. Пів року пройшло з поїздки. Ну майже)


Пісок тут має такий колір




Нірка чиясь


В оазисі. Джерело було пересохлим(


Слід марсіанина


Ну дуже змістовна фотка


Ось вони, Олешківські піски






Дерева є


Пісок не був сильно розпеченим, тому можна було безпечно ходити босим по ньому.

350
Вишка ще є?
Мала б бути.

351
+ до Талінської

Смачно, здорово і не дорого





І олдскульно, для тих хто в темі)


352
Десь на задвірках Депо Захід був виявлений ось такий ВЛ з сильно "розвальцованою" кабіною.
Поки фоткали, підійшов з тачкою п'яний в хлам залізничник, і на питання наше "Що сталося з локомотивом, коли і чи постраждала локомотивна бригада" - сказав "шо то на верблюда задом наїхали"))














А якщо серйозно, нам дуже цікаво що сталося, пошкодження якісь дуже дивні, я б сказав.

353
Ггг, паровозам можна, а ВЛам значить ні))

354
Вау, гарні кадри!
Vasi4, я так зрозумів ти працюєш там?

355
Основна тема тут - https://explorer.lviv.ua/forum/index.php/topic,7689.msg50891/topicseen.html#msg50891



А головне, чому на завод кажуть ЛЯПА?
- Де ти сі робиш?
- Та на ЛЯПІ...

Працівники казали, що слово ЛЯПА пішло від того, що колись територія вся була в болоті, не було асфальтованих доріг. Цяп-ляп...Звідти слово. А чи правда це чи ні, невідомо))

356
Юхуху!
Настав той момент коли ми заходимо на завод через головні ворота. Робочий! Інші враження)

Львівський локомотиворемонтний завод займається ремонтом магістральних електровозів, кар'єрних електровозів, ремонтом тягових електричних машин, допоміжних електричних машин, та ремонтом колісних пар.
Електровози як правило то це моделі ВЛ8, ВЛ10, ВЛ11, ВЛ11м/5, ВЛ11м/6, ДЕ1 а також ВЛ 80,60,40 та ДС3
Електровози модернізують як правило за трьома рівнями, від напростішого, до наймастабнішого, з заміною більшості вузлів та агрегатів, включно з сучасною кабіною машиніста, світлом, тощо.
Детально про ЛЛРЗ з 150 річною історією можна почитати тут

Цей завод такий собі острівець в мегаполісі, оточений вулицями з жвавим рухом. Кожного разу, їдучи чи від'їжджаючи з вокзалу ми бачимо будівлі цього великого підприємства. І ось, нам, пронирам випала можливість подивитися на залізничний двірець, але під іншим, не знайомим ракурсом. Скажу чесно, враження цікаві. Відчуття міста в місті, зі своїм особливим колоритом, незважаючи на невисоку огорожу.

Зустрів нас начальник охорони праці, згідно регламенту провів нам інструктаж з техніки безпеки на заводі.

І все, гоу на оглядини!
Заходимо в цех ремонту колісних пар.



Кожна деталь колісної пари розбирається та на окремих участках доводиться до ладу. Технічної інформації від мене мало, що з гуманітарія візьмеш :)


В цеху чисто, кожен займається своєю ланкою роботи. Гріє на серці від того, що це державне підприємство, та й працює. Після побачених розвалених заводів, враження виключно приємні.



Працює портальний кран


Зубчасте колесо в обробці






Наступний етап накладання бандажу




Ось і сам бандаж колеса


Газова грілка


Зварювальні роботи








Шліфування




Стружка. Метал від нагріву отримав майже спектральні кольори)


Поверхня готова


Тут монтують корпуси буксів


Змазка, а ля варена згущонка:)




Один з територіальних засобів перевезення вантажів


Заглянули в цех по ремонту електродвигунів


Струмознімачі






Теж розбитий по "відділах" - мийка, розбірка, пресовка, зварювання і т.д. Від і до.


Тут спеціальна камера, де перед початком робіт електромотор миють за допомогою їдкого натрію


Цех "по підшипниках", даруйте за необізнаність




Метал, метал, метал - і ту на тобі, милий зелений куточок, з вічними, "закальонними" вазонками


Якщо лампочки світять, значить струм для живлення крану подається, все ок.


Робочий процес


Логістика між цехами


Блогери поналазили! А звітність писати мені)


Найкращий інструмент всіх часів і народів


Бювет)




Після ремонту


Йде монтаж


Цех по обробці кузовів. Чистка, грунтування, фарбування.
Якраз там такі процеси проходили, видно по специфічному тумані.






Ця табличка стала для мене відкриттям, не знав)




Механізм з попередньої мийки, для виявлення дефектів у кузові, на момент протікання


Вітчизняний локомотив ДЕ1. Зважаючи на 2001 рік стан в нього не дуже.


Порадувала спеціальна ворсова накладка на підніжку)


Як в більшості різних депо, контактний провід тут не йде всередину, а закінчується біля будівлі. Тому вже черговий ЧМЕЗ виштовхує їх туди-сюди, при потребі.


Середньовідновлений ВладімірЛєнін10 готовий до видачі замовнику


А ці ще чекають своєї черги









Ось вони, незвичні ракурси і фотки на добру пам'ять






Дякуємо керівництву заводу за цікаву екскурсію та можливість заглянути за куліси!
Щиро надіюсь, що в найближчому майбутньому ми побачимо збірку новеньких, сучасних електровозів, родом зі Львова!

Обговорення теми
Всі фотки тут


357
Як у вас все пройшло?
Напишете якийсь звіт?

358
+1 Теж маю якусь двійку радянських світил в хаті)

359
Дякую.
Так,  там є заповідник, проте тоді ніяких поборів для дозволів не було. Думаю що це питання часу.